بهترین مشاور املاک کهریزک

بهترین مشاور املاک کهریزک

بهترین مشاور املاک کهریزک

بهترین مشاور املاک کهریزک کدام است؟ برای انتخاب خانه مورد نظرمان نزد کدام دفتر و بنگاه املاک برویم؟ همانطور که می دانید، منطقه کهریزک یک منطقه در حال توسعه است و در هر گوشه و کناری از آن ساختمان های مدرنی در حال ساخت می باشند. از همین رو وارد هر کدام از خیابان های کهریزک که می شوید، تعداد زیادی از دفاتر مشاور املاک و بنگاه های مسکن را مشاهده می کنید. اما در این بین ما به سراغ کدام مشاور املاک کهریزک برویم؟ در این مقاله می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم.

برای رسیدن به پاسخ صحیح بهتر است فاکتورهای زیر را مورد بررسی قرار دهیم تا بهترین گزینه برای دریافت مشاوره ملکی را دریافت کنیم:

1. سابقه فعالیت برای بهترین مشاور املاک کهریزک

مهمترین موضوعی که پیدا کردن یکم واسطه مطمئن باید به آن توجه کنیم، سابقه فعالیت آن مشاور املاک است. ما باید این اطمینان را داشته باشیم که بعد از گذر چند سال اگر به مشکلی خوردیم، بتوانیم به آن بنگاه املاک مراجعه کنیم. متاسفانه تعداد مشاوران املاکی که تنها برای زمان کوتاهی فعالیت می کنند، کم نیست. یکی از بهترین مشاوران املاک در منطقه کهریزک و شهرک پیام، گروه ساختمانی سرپناه است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و روز به روز در حال توسعه می باشد.

مشاور املاک سرپناه2. تعداد فایل های در دست اقدام

مطمئنا بگاه املاکی که در منطقه شناخته شده و قابل اعتماد باشد، تعداد زیادی فایل در دسترس دارد و می تواند با توجه به بودجه مراجعه کنندگان، بهترین موارد را در اختیارشان قرار دهد. مشاور املاک سرپناه این افتخار را دارد که بهترین فایل های منطقه کهریزک را در اختیار دارد و با اعتمادی که بین اهالی محل دارد، بهترین قیمت و شرایط را برای شما آماده خواهد کرد.

3. نامی بودن در میان همکاران

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک مشاور املاک خوب دارد، ارتباط سالمی است که با سایر مشاوران املاک منطقه دارد و برای بهترین شرایط مسکن در منطقه تلاش می کند. همچنین یک مشاور املاک خوب، به خوبی در منطقه تحقیق می کند و می داند که بهترین قیمت ممکن برای خرید، فروش و یا رهم و اجاره یک ملک به چه صورت است و آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

4. سطح فعالیت مشاور املاک

برخی مشاوران املاک، همچنان به روش سنتی کار می کنند و سطح کاری خود را به داشتن یک سری فایل از ساختمان های اطراف محدود می کنند. اما در مقابل مشاوران املاکی هستند که با استفاده از تکنولوژی و دانش روز، اطلاعات گسترده ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند. ارتباط گرفتن با این بگاه های مسکن بسیار راحت بوده و در سریع ترین زمان اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

علاوه بر استفاده از دانش روز، برخی مشاوران املاک علاوه بر فایل هایی که دارند، اقدام به ساخت و ساز ساختمان در منطقه می کنند که این موضوع دست مشتریان را برای انتخاب و خرید خانه مناسب باز می کند. املاک سرپناه به عنوان بهترین مشاور املاک کهریزک این افتخار را دارد که با بهره گیری از دانش روز و نیروی انسانی مجرب، در گروه ساختمانی خود سازه های مقاوم و زیبایی را در منطقه کهریزک می سازد. در املاک سرپناه شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و شرایط فوق العاده ای که برای شما قرار داده شده است، یکی از واحدهای مسکونی در حال ساخت مجموعه را برای خودتان انتخاب کرده و به راحتی صاحب خانه شوید. برا دیدن پروژه های گروه ساختمانی سرپناه، کافی است تا وارد لینک زیر شوید:

پروژه ساختمان سرپناه دو 2

نمای پروژه ساختمان سرپناه دو

گروه ساختمانی سرپناه از ابتدای دهه ٩٠ فعالیت خود را در منطقه کهریزک تهران آغاز نمود که با بیش از ١٢ سال سابقه درخشان در عرصه عمران و سازندگی با برخورداری از پشتوانه و تجارب علمی و اجرایی خود و بهره گیری از مدیران و متخصصین مجرب با تکیه بر توان، تخصص و اعتبار نام مدیران خود (آقایان احمدی) موفق به کسب اعتبار شده است و اکنون نام این شرکت اعتماد و کیفیت را در اذهان متبادر می سازد. لذا این مجموعه مسئولیت حفظ چنین نام و اعتباری را امروزه، بیش از پیش بر شانه های خود احساس می نماید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتن یک پیام

Your email address will not be published.

پست مرتبط